Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under juni 2012

Av Izabella - 4 juni 2012 15:16

Nu är de bara 3 dagar kvar tills jag äntligen får SOMMARLOV längtar som en gris. Ska bli så J*VLA skönt att ÄNTLIGEN slippa gå upp tidigt nästan varje morgon utan istället kan man ligga och sova hur länge man vill och förhoppningsvis gå ut och sätta sig och sola på dagarna istället för att sitta i en skolbänk och lära sig om allt från Vårdrelaterade ämnen till Historian bakom världen och allt vad de nu kan vara.


Och en sak till sm ska bli så skönt med att få sommarlov jag kommer slippa -----, ---- och ----- ----- ska bli så skönt att slippa dem nu och en av dem kommer jag förhoppningsvis slipppa för resten av min vård utbildning.


Fast innan jag kan njuta helt har jag lite saker att göra som t. ex

- 3 Histora saker

- En Hälsopedagoik sak

- En Idrott sak

Så jag MÅSTE göra dem NU känner jag men just nu orkar jag inte så de får bli senare om ett lite tag 

Av Izabella - 2 juni 2012 22:00

- Ett inlägg skrivet i efterhand -


Blev lite fest idag oxå  hahahaha



Och även idag vill jag säga tack till alla som jag "hängde" med på A....... F..........

Idag drick jag inte lika mycket som igår men jag drick lite iaf. Och även idag var vi hemam hos Victoria först även om vi idag bara var 4 personer isf 8 som igår och sen stack vi ner på stan men idag åkte vi inte bara karuseller utan vi kollade även på MANGE MAKERS   
 


Av Izabella - 1 juni 2012 22:00

- Ett inlägg skrivet i efterhand -


Idag har jag varit på klassfest hos Victoria och jag har längtat efter det som F**********N så de var så j*vla kul att den äntligen var. Och denna gången hade --- fixat lite cider till mig så jag kunnde iaf dricka lite på festen. Och jag blev lite full och fick t.o.m en lite sne fylla  Men som tur var hjälpte mina klasskamrater mig lite att komma på bättre tankar även fast de kanske va lite svårt för mig att släppa de. Allt jag har burit inom mig bara kom ut och de kändes för stunden jätte bra även fast jag fick lite dåligt samvete dagen efter men men

Kommer inte ihåg allt från festen men kommer ihåg de mesta.

Efter ett par timmar gick vi ner på A..... F........ och åkte lite karuseller sen vid typ 01,30 åkte jag hem till Hdm igen.


JAG KAN BARA SÄGA ATT JAG HADE EN SUPER KUL KVÄLL OCH NATT.

VO11 VI MÅSTE HA EN KLASSFEST IGEN SNART

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards