Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under april 2012

Av Izabella - 8 april 2012 14:04

Ja nu ska jag ta och med några få meningar ta och beskriva min påsk helg.

Som faktiskt bara har varit att sova och kollat handboll och några timmar settat vid tv/datan.
Ja så har min helg varit hoppas eran har varit mycket bättre.

Men lite plåster på såren för att jag inte bloggat på ett tag och för att jag inte har så mycket att skriva när jag väl är inne och sriker några rader så skani få en bild


   

Av Izabella - 6 april 2012 23:47

Ja eftersom jag ej har bloggat på ett tag så tänkte jag att jag ska rivstarta mitt blogg försök med en lite frågestund så nu jäklar vill jag att ni frågar era frågor och de akn vara allt mellan i himmel och jord så svara jag på dem om ett tag


Finns de något ni vill att jag sak blogga om så går de supper bra att tala om dig så ska jag fundera på saken


HOPPAS ALLA DINA KOMMER IN TILL MIG NU 

Av Izabella - 6 april 2012 19:38



Tack så mycket för din fina kommentar.

Svar:

Jag tycker oxå att de är skamligt. Men jag vet ju varför dem gör de..

Dem sitter ju bakom en dator och kan skriva nästa var dem vill helt anonymt, för dem skulle aldrig göra de öga mot öga. Tack, hahahaha

Nej jag vet att man inte ska göra de och jag har inte gjort de från början utan började gör de nu efter att har fått läsa flera sånna kommentarer flera gånger i veckan
Tack, de ska jag värkligen gör är så kul att få ett roligt kommentarer och tar åt mig av de.
Jag vet ju tyvärr inte vilak dem är eftersom dem är anonyma 

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards