Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Izabella - 10 april 2012 13:34

Känner just nu att jag skulle vilja ha en slappar dag till utan att göra ett skit men ner jag måste börja på uppgigten tills nästa vecka idag annars kommer jag ju aldrig kunna slappna av utan bara gå och tänka på de hela tiden.

Men annars kan jag nog ta och ha en slapp dag idag igen. Tänk de har redan gått en vecka på mitt påsklov och de är inte många dagar kvar nu. Gud va skönt de har varit att få vara ledig känns som om jag skulle vilja ha livstids ledigt bara kunna göra som man vill inte behäva gå upp tidigt för att gå till skolan och gå långa dagar i skolan och alla läxor man måste göra och alla prov man måste plugga till. Nej gud va skönt de skulle vara att få vara lediga varje dag. Fast nu när jag tänker efter så skulle nog de vara tråkigt i längde också. Men just skulle de vara jätte skönt 


Nej nu kommer jga inte på något mera att blogga om så vi hörs kankse senare  

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards