Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 24 april 2012

Av Izabella - 24 april 2012 20:38

Hejsan hopppas!

Har precis kommit hem och hopppat i och ur duchen efter en lång och dryg promenad.

Jag och syrran skulle bara gå lite hade vi tänkt men 1½ timma senare hade vi gått från S...... till R....

Och jätte trötta ringde vi mamma som var en liten ängel och kom och hämtade oss. TACK ÄLSKADE MAMMA


Annrs har min tisdag fort löppit så här:
SKOLAN:

-Nationel prov mitt i sovmorgonen

- En timmas hål sen en timme matte

- Över en timmas lunch

- En timme Svenska

- 40 min hälspedagogik

- typ 20-30 min kumunal information


HEMMA:

-Ätit mat (idag hade syrran laga mat)

- Gjort klart Svenska nationela Muntigt så jag ska ha redovisning imon

- Varit ut och gått och haft en lite utflygt

- Duchat

-Nu bloggat


Nej jag dricka något och sen kolla tv och invänta BB sen blir de sängen 

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards