Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under oktober 2012

Av Izabella - 8 oktober 2012 14:59

Ja de var ett bra tag sedan jag senaste blogga som ni säkert ha märkt men jag har inge blogglust alls nu för tiden eller rättare sagt jag har typ inget att blogga om och jag vet att gillar mer när jag skriver om något än skriver för skrivadet skull.

Ja men iaf den senaste tiden har det inte hänt så mycket typ bara:

- Funderat på vart någonstans på kroppen jag ska ha min tatuering (som jag bloggade om för typ en månad sedan) (är väl inlägget nedanför detta eller något sånt)

- Funder på att sätta i "permanent" hårförlänning (VILL HA LÄNGRE HÅR ÄN JAG HAR NU)

- Köpt en massa nagellack i alla möjliga olika färger (har inte andvänt alla än men snart så har jag kommit igenom alla min typ 50 olika nagellack (alla är som tur är inte nya men kankse 8 st är nya)
- Gått i skolan nästan varje dag. Nej nu ska jag vara ärlig har varit mycket sjuk i början av 2:an och är även sjuk idag :(


Ja de har säkert hänt mycket mera än de här 4 sakerna ovanför  men de är dem som jag typ kommer ihåg mest (kanske ska börja blogga om allt möjligt igen som jag kommer ihåg vad som händer i mitt liv är ju 17 år och har taskit minne).


Nu tänkte jag berätta vad som hänt i helgen
Fredags: Gick i skolan till 13.50 var hemma i hdm vid typ 14.30 tiden sen efter att pappa kommit hem åkte vi till Säter och åt på Kina resturangen (rekomendera den stark är jätte god mat där och även stora potioner) sen efter de åkte vi typ bara runt på stan i hdm (hahahha kanske ska säga gatan där alla butiker ligger för jag de är de som är stan i hdm och den är även tom på folk efter 18.10)  ett tag sen åkte vi hem och jag ja... kollade på tv en lite stund sen "pluggade" jag lite men de gick inte så bra:(
Lördags: Åkte jag, pappa, faster, Anders och Stefan ut till något ställe som jag inte vet vad de heter och kolla när Anders, Stefan och Madde sprang 5 km (var jätte segt och vara där ute man ja jag överlevde), sen åkte vi tillbaka in till hdm och käkade frukost (eller kl var 12 så de kanske var brunch) sen åkte jag ut till Lina och Minna där jag även sov över till i går. 
Söndag: Va ute hos Lina och Minna till typ 17 åkte in till hdm packade och städa sen åkte jag ner till avesta.
 
Och lite kort vad som har hänt idag medans jag ändå håller på att blogga:
Var hemma från skolan :( kolla massa tv-program på tv och i mobilen på alla olika play appar jag har, sen på eftermiddagen började jag kolla på bra värmeskydd, torrshampoo och saltvattensray.
 
Nej nu sitter syrran och "tjatar" om att vi ska kolla på något på mamams ny dator (de är den jag bloggar från just nu förövrigt orkar inte blogga från min just nu även fast de är mycket trevligare för där har jag massa bilder så tyvärr kan jag inte skicka med bilder idag men de får bli en annan dag) nej nu måste jag avsluta 

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards