Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 17 oktober 2012

4-4

Av Izabella - 17 oktober 2012 13:58

Ja jag vet ni vet redan (om inte har ni varit dukitiga och inte fått reda på de via all facebooknig, twittring, instagramning, tv- och radiosnacknig och tidningarna) att Sverige lyckades spela oavgjort mot Tyskland efter underläget 4-0
Men jag måste skriva om de ändå :)
Snacka om att de var en glad Izabella som kvart i elva igår såg Rasmus Elm skuta in 4-4 målet med minuten kvar av matchen, jag skrek så jag kanske väckte hela huset....
Men nu till något lite mer alvarligt... Jag tycker inte om när man tar ut förluster/segrar i förtid när men håller på och skriver att denna matchen måste vara den sämsta/bästa matchen laget spelat under hela karriären... De är något jag hatade och ja de hände ju igår de spelade ingen roll villen sida på nätet man var inne på i halvtid så var de ju bara negativa ord om matchen men sen så j*vlar efter matchens slut så var de en helt annan låt i pipan.
Och ja även jag fattade att de såg katastrofalt ut i halvlek men man ända vänta lite med att skriva om vilken katastrof match Sverige gjorde. Man kan skriva och kritisera första halvlek hur mycket man vill men skriva aldig om en hel match förens den är slut...
Nej men nu lämnar vi de och istället tänkte jag skriva vilka fyra målskyttar som fick till detta mirakel mot Tyskland för även om alla spelade jätte bra så var se fyra som spelade snäppet bättre genom att dem lyckades göra mål och de var; Zlatan, Lustig, Elmander och Elm

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards