Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under oktober 2012

...

Av Izabella - 11 oktober 2012 19:39

Just nu är de bättre i min höft men de gör i ont ibland men jag kan ju iaf sitta ner utan att de bara sticker i höften så j*vla skönt är de,. Och nu hoppas jag att de inte börjar gör ont något mera..


Imon iaf har jag sovmorgon till 10.30 vilket betyder sovmorgon till typ 9 JIPPI HURRA är då skönt att slippa gå upp 6.40 fast egentligen ska jag väl inte klaga då A i min klass måste gå upp typ 6 på morgonen och iofs så måste man säkert göra de när man jobbar oxå men ända kan ju få klaga lite...


Nej men nu har jag typ inget mer att skriva så egentigen vet jag inte varför jag loggade in för att skriva detta korta inlägg men vi får väl vara glada för de lilla :):)

Av Izabella - 11 oktober 2012 15:41

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Idag fick jag så jädrans ont i höften så nu går jag och halta och jag kan inte sitta ner utan jag måste stå typ hela tiden.

Och när jag åkte buss få jag stå typ halv bussresan vilket gjorde jätte ont eftersom de gasades och bromsades svängde och hade sig så man fick stå och späna sig vilket gjorde SKIT ont men aja jag överlevde bussresan och promenaden hem. Och nu ha jag ätit ipren och håller tummarna att smärtan iaf ska bli bättre


Idag annars så har jag trännat linda men och ta venprov på medecin och vård lektionen

Sen har jag haft psykologin, svenska och engelska


Nej nu måste jag gå på toan och sen ska jag vila på order från skolsyster


HÖÖÖRS

Av Izabella - 10 oktober 2012 18:13

Ja här hemma är f*n lika kallt som på Nordpolen fryser nästa ihjäl känns de som, men de är bara sitta/ligga under filtar så blir de bra hoppas jag på :)
Har iaf höjt värmen nu så hoppas på värme inom kort annars blir de jobbigt när man nästan måste springa eller jag iaf gå fort till och från toan för att minska tiden utan filt så mycket som de bara går :)
Nej men annars är de väl inget annat typ sitter och väntar på nybyggarna och efterlyst på tv
Ska snart äta mat (typ fläskkotletter och rotfrukter) låsaspappa lagar mat och då är menyn ganska enkel :)

Och förresten behover fortfarande hjälp med
Om produkterna jag skrev om i måndags är bra så snälla hjälp mig

Kul

Av Izabella - 10 oktober 2012 16:15

Skriver detta bara för att jag tyckte min låsaspappa gjorde en bra sak nyss:


De ringer på hemtelefonen och låsasapappa svara men som vanligt när man svarar bara tutar de i luren (eller vad de nu gjorde de var iaf ingen på andra sidan) och sen går de typ 30 sek sen ringer de igen och de är hemligt nummer igen och J svarar igen (så här lät de);

- Ja hos A och J

- Var de ni som ringde nyss oxå

- Ja men varför lägger ni bara på när man svarar då

- Okej men vet du vad jag tycker du ska dra åt helvet

klick

Ja så alla som ringer till oss och ska sälja något har ni ringt och ingen svara ring inet tillbaka direkt de kan var så att J svara men de bara tutade och då är de ingen kul och snacka med honom.

Och en annan sak ringer ni hit bara för att sälja någon så glöm att ni får något sålt för antligen är de så att jag, syrran och/eller mamma är hemma och då får ni inget svar eller så är J hemma och då kommer han bara be er att inte ringa hit nå mer för vi inte vill ha. Så spar på tiden de ta att ringa till oss och ring någon annan istället MYCKET BÄTTE

Men om de nu är så att ni ringer från något el-, vatten- eller försäkringsbolag vi har så finns de större chanser att när väl J svarar så får ni inte "dissen"

Av Izabella - 10 oktober 2012 16:05


Ja idag kom en till av dem 6 nya Johan Falk filmerna ut och jag vill SEEEEEE den nu men om jag ska vara ärlig så har jag ju inte kollat på den förra än så jag fort väl ta och se den först innna jag kollar på den nyaste.

Gud vad jag vill vara en av dem så har sett både Spelats regler och De 107 patrionterna för de låter som om de som vara bra (vilket jag egentligen redan vet efter som dem tidigare Johan Falk har varit sjukt bra) men men jag får väl vänta på att pappa är snäll och beställer hem dem så jag kan se dem för hyra dem tror jag inte att för min grej.



  

Av Izabella - 8 oktober 2012 19:43

Ja nu var de mycket bloggande på en och samma dag men aja nu får stå ut med de för ni vet ju inte när jag bloggar nästa gång hahaha.
Är du bra på hårvård och vilka produkter man ska ha så snälla hjälp mig

Är dessa produkter bra eller ska jag använda andra om så tips mig då om vilken

Torrshampoo:

 

Saltvattenspray:

 

Värmskydd:

 

"Volym":

 


Snälla snälla snälla hjälp mig jag ber er

Av Izabella - 8 oktober 2012 19:10

Jag läser Josefin Johnssons blogg och har vi tack vare Josefin har vi chansen att skänka 50 kr till Rosa bandet bara genom att skriva ett kort blogginlägg och länka till provabingo.se sendan länka blogginlägget på Josefins blogg här så de vet hur många 50 lappar dem ska skänka

Vill du oxå hjälpa till att skänka pengar till rosa bandet klicka här och läs mer och sen är de bara att blogga på


Många kvinnor dör varje år av bröstcanser och nu i oktober kan man bara genom ett blogginlägg och lite länkar se till att skänka pengar till Rosa bandet och se till att forkning och annat går framåt och gör att vi kan rädda flera kvinnor som drabbas av bröstcanser

Så snälla bloggläsare gör som jag och skänk 50 kr på ett lätt och billigt sätt.

Tillsammans räddar vi liv

Av Izabella - 8 oktober 2012 16:19

Idag märkte iaf jag att Mollys timmar är räknade vet inte om matte syrran Emilia har märkt de innan men jaja skit ide de är sorgligt nog att hon inte lever länge till.

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards