Wengan - Ett annat liv än ditt

Direktlänk till inlägg 22 juni 2014

VILL

Av Izabella - 22 juni 2014 22:59

Nu när jag har blivit stor och ska börja jobba kommer jag få mycket mer pengar än nät jag gick i skolan.
Och eftersom jag kommer bo kvar hemma ett tag till kommer jag bara ha en "hemma avgift" på 2×500 kr (500 kr till respektive förälder och hem) och sen comviq räkningen som fasta utgifter. Detta leder till att jag kommer ha mycket "över" varje månad. Lite ska jag spara ganska mycket kommer gå till körkortet. Men den lilla summan jag kommer ha kvar efter dessa 4 "utgifter" kommer gå till piercing och tatuering. Är just nu FETT j*älva sugen på att båda gadda och pierca mig.

TATUERINGAR jag är sugen på att göra (ALLA BILDER KOMMA FRÅN GOOGLE):

Vet inte om jag vill göra texten eller symbolerna. Eller kanske till och med båda fast på olika ställen på kroppen (och ganska långt i från varandra).
Symbolerna funderar jag på att ha på skuldran, underarmen, handleden eller fotleden.
Texten funderar jag på att ha i nacken, underarmen, handleden eller fotleden.

Ett litet hjärta skulle jag vilja ha på:
Foten, handleden, bakom örat eller på ringfingret.

Ett helt vanligt och enkelt litet M skulle ja vilja ha på handleden, foten eller på ringfingret.
Ja jag vet att jag man helst inte ska tatuera händerna. Och speciellt inte jag som ska jobba inom vården med människor.
Men eftersom jag ska ha M:et litet speciellt om jag har det på ringfinger så tror jag inte att det kommer göra något.
Denna tatuering kan jag svära på att jag inte kommer ångra att jag gjort så denna kanske kommer bli min första tatuering.

Dessa siffror skulle jag vilja tatuera in på handleden, fotleden eller högt upp i nacken (ganska nära hårfästet).


PIERCINGAR jag vill ha (ALLA BILDER TAGNA FRÅN GOOGLE):

Indrustial piercing skulle jag vilja ha i höger öra.

Tragus piercing skulle jag vilja ha antigen i båda öronen eller bara i höger öra.

Helix piercing skulle jag vilja ha 2 stycken bredvid varandra i vänster öra. Strax under böjen uppe på örat. Som på bilden men kanske någon milimeter längre ner.

En conch piercing är en piercing jag inte vet om jag vill ha till 100% eller i vilket öra jag ska ha den i om jag nu väljer att göra en. Förut var jag inne på att göra i båda öronen men när jag tänkt på det längre så om jag ny ska göra den blir det bara i ett öra.

Ibland blir jag också sugen på att göra en navel piercing men denna hamnar längst ner på listan över tatuering och piercing jag vill göra.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabella - 8 mars 2016 13:51

Jag VILL blogga igen men jag känner att jag inte direkt ha vardagen som passar för bloggning. Men om NI vill kan jag prova igen. Ni får gärna skriva vad ni vill läsa om. Tips på inlägg ni vill att jag ska göra/skriva. Jag vet att jag inte blogga...

Av Izabella - 27 oktober 2014 18:58

Jag har varit sugen ett bra tag nu på att köpa lite tekniska prylar. Jag har även i hela mitt liv velat gå in i en butik som säljer mobiler och datorer mm och få komma ut där ifrån med en pryl i handen. Och jo visst har jag väl det men inte en sådan...

Av Izabella - 11 oktober 2014 11:30

Ja ni om ni bara kunde veta hur glad jag är över en skit sak... Fattar egentligen inte varför jag är så glad men det är jag av denna anledning: Inte nog med att han gillar och kommenterar bilden jag la upp på instagram när jag hade läst klart Mar...

Av Izabella - 8 oktober 2014 19:35


Är du precis som jag en liten bokslukare? Jag startade en blogg i slutet av 2013 men lade upp 2 recensioner sen tog jag paus från bokläsandet och sen när jag under året läst ut en bok har jag glömt bort att jag har en blogg men nu kom jag på att jag ...

Av Izabella - 30 september 2014 12:00

      Topp 10 bästa handspitarna    1                          Paris Amour 2                     Sweet Clementine 3                      Pink Champange 4                     Perfect Beach Day 5                    ...

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards