Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 25 juni 2014

Av Izabella - 25 juni 2014 14:14

Ska snart dra iväg till jobbet men innan tänkte jag bara kika in och säga att min bebisar ha kommit (alltså mina stavar och kulor/bollar till tungpiercingen)

Detta lilla paket kom hem idag :D

Inuti fanns dessa "2" saker.

Finna skrinet som nu är fyllt med 8 stavar :)

Piercing smycken måste ibland göras rent och varför inte passa idag. Brukar ALLTID göra rent nya smycken jag får pga att det kan finnas smuts kvar ifrån tillverkningen. Och om jag ändå gör rent dem nya smyckena kan ha väl lika gärna göra rent de gamla också :)

Jag brukar koka upp lite vatten med ganska mycket salt i. Ta av kastrullen ifrån plattan och sen lägga i stavar och kulor låta dem ligga i ett tag och sen hälla ut dem i handfatet (handfatet är innan rengjort så bra det går så det inte ska finnas några bakterier där). Skölja av dem 2-3 gånger med kallt vatten och låta rinna av. Ta handsprit på dem sen lägga dem på en handduk och låta dem torka. Sen skruva på att kulor på stavarna och lägga i dem i min lilla första hjälpen ask.

(Tyvärr råkade jag av någon anledning tappa bort en stav men men med 14 andra gör det inte så mycket)

Precis rengjorda och fina :)

La i alla stav i asken först så jag slapp ha skrinet med mig i på toan också.

Så nu ligger mina bebisar tryggt i skrinet och asken och snällt väntar på att bli använda :)

Såhär ser retainern ut i :)

Puss för nu

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards