Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 21 september 2013

Av Izabella - 21 september 2013 22:42

Ja idag var jag hur klantig som helst. :( Skulle städa lite ute och efter typ 50 min så "springer" jag in i ett armeringsnät :( och rispar upp två tunna streck på typ 8 cm längd. :'(
Var tvungen att gå i på toa och grina lite medan jag tvättade såret lite försiktigt.

Men såret hindrade mig inte så mycket för jag stod ut att fortsätta städa i 3 timmar till.
Men nu kan jag lova att det av någon andledning gör SKIT ont vid såret, trodde det bara skulle svida ett tag och sen var det bra men icke sa nicke så blev det inte...

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards