Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 14 september 2013

Av Izabella - 14 september 2013 22:07

Ja men denna dag kan jag nu summera med olika sortes sport på olika sätt.
Har spelar Wii fit
Kollat på Ishockey
Varit ute och gått i typ 5 min

Började med att jag och syrran vart sugna på att gå ner i källaren och spelar lite Wii sen gick vi upp och plugga lite på varsin sida av bordet. Sen var det dags att kolla på SHL hockey när Leksand tig emot Brynäs i säsongsöppningen. En match som tyvärr älskade Leksand förlorande :( Bättre tur nästa gång
Sen ville syrran att jag skulle haka på och gå lite i motionsspåret som ligger typ 100 meter från vårt hus sen hem och spela lite mer Wii :)
Ja men det var väl typ denna dag :)
Hörs kanske imorgon eller någon annan dag framöver.

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards