Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 24 juni 2013

Av Izabella - 24 juni 2013 23:04

Idag var jag på äldreboendet jag ska sommarjobba på i 2 veckor. Idag var det bara massa info, och en massa papper som skulle läsas och som man skulle skriva på.
Är dock lire besviken på vad det är jag ska göra då jag är van att göra omvårdnads grejerna och nu ska jag bara göra allt kul. Som att läsa högt ur tidningarna, gå på promenader, spela spel och bara göra massa annat kul med dem boende på äldreboendet.
Kommer jobba 10 dagar (egentligen 9 nu när denna dag bara blev informations dag och en rundvisning) och 6 timmar per dag. Mån - fre
Kommer börja 10!! Varje dag SLAPPT punkt com typ :)

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards