Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Izabella - 2 juni 2013 22:10

Ja imorgon börjar den sista skolveckan i 2:an och denna vecka kommer vara hyfsat "chill" eftersom vi ska imon ha en VO-dag med dem andra klasserna som går Vård och på tisdag kommer jag bara ha svenska (och då ska jag bara eller rättare sagt då MÅSTE jag göra klart den aldra sista uppgiften jag har kvar att göra innan allt i skolan är klart) och på onsdag vet jag inte riktikt men det är ju inte så att vi har några uppgifter att gör så den kommer väl med största sannolikhet vara chill den med och på torsdag är det ju nationaldagen och på fredag är det AVSLUTNING=SOMMARLOV och under detta sommarlov ska jag sommarjobba 2 veckor sen bara lata mig resten och läsa lite böcker. Har några stycken i bokhyllan som står och väntar på att bli läst av mig.

Detta är dem jag tänkte mig att jag skulle hinna läsa:

         

Hoppas att jag hinner läsa flera. Finns inget bättre än att sitta ute i solen eller ute på balkonen/altaen på kvällen med ett glas läsk och bara läsa sida upp och sida ner ur en bok låta sig slukas in i bokens värld stänga av omgivningen och bara njuta. Det är min terapi och det känns tomt och skönt i hela kroppen när man fått läst klart en bok eller när man efter ett par timmar lägger ifrån sig boken och åter går till vardagen.
Nej nu ska jag kolla klart på Wallander - Skulden som går på tven och sen ska jag lägga mig och sova ska upp tidigt imon 

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards