Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg under augusti 2014

Av Izabella - 22 augusti 2014 20:54

Det finns just nu 4 tvprogram jag längtar efter att få se.
Den första har redan börjat.
Den andra börjar nästa vecka.
Den börjar nästan i slutet av september.
Den fjärde börjar i början av oktober....

Paradise hotel är ju en sjukt dålig dokusåpa egentligen men av någon anledning vill jag ändå se det. Följa intrigera och bråken. Se hur dumma folk kan vara. Få skratta lite.

Big brother. Såg det 2011 och 2012 och känner rara hur mycket jag måste se det nu också. Tyvärr kommer det vara norska med också men aja det ska kanske funkar ändå. Ska väl inte direkt klaga kommer någon bli hur kul som helst ändå.

Vet egentligen varför jag ser fram emot djävulsdansen men det ska nog bli bra att följa ändå.

2012 fans det en webbserie på svtplay som hete portkod 1321. Det var en awesome serie. Hela 2013 så tjatade halva svenska folket om portkod 1321 säsong 2 och nu 7 oktober ska det äntligen bli dags att för säsong 2. Dock kommer serien heta 1525. Längtar som faaan

Av Izabella - 22 augusti 2014 20:14

Snart fyller man 19 år och eftersom jag vill ha så mycket paket som det bara går. La jag nyss i en beställning från Craycray.se på lite maybelline babylips, B&B pocketbac handsprit och Victoria Secret body mist.

Detta är bara typ en 3:dje del av vad jag kommer ge mig själv i födelsedagsprsent. Egentligen ska jag kanske lite lägga ut så mycket pengar just nu. För om typ 2 månader åker jag utomlands med min pappa. Och borde väl egentligen spara varenda krona dit men va fan det är ju nu jag fyller och inte om typ 3 månader. Ska sen beställa några produkter från 2 andra sidor också. Men det gör jag nästa vecka tror jag hinner får det till min födelsedag.

Nej men tack för nu ville bara in och skriva detta... Varför vet jag inte riktigt

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards