Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 22 juli 2013

Av Izabella - 22 juli 2013 23:39

En hel månad har gått sedan du lämnade mig ensam här på jorden. En hel månad med sorg, tårar och saknad.
Känns jobbigt att det snart kommer stunder och ögonblick då jag tror att du fortfarande lever och tänker att man skulle varit och hälsa på dig eftersom det var länge sedan sist. Och tyvärr lär det dröja många år till innan jag får hälsa på dig igen. Vill liksom inte fatta att du inte finns.Tror faktiskt fortfarande att du är hemma i din lägenhete eller ligger på sjukhuset men jag kommer väl snart fatta att du är i himmelen med din dotter och man.

Skulle in på guldfynd idag för att köpa en slät silver ring och gravera in ditt namn och ett hjärta på. Men dem hade tyvärr inte den ringen jag ville ha i min storlek. Så jag vänta till antigen torsdag eller nästa måndag innan ringen finns i butik. Och efter det ska väl ringen skickas på gravering. Så det lär dröja ett tag till innan jag får bära ringen med ditt namn på mitt finger. Men när jag väl får den kommer nog ringen sitta på mitt finger hela tiden (med undantag få jag verkligen INTE få ha ringar på mig).

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards