Wengan - Ett annat liv än ditt

Alla inlägg den 19 november 2011

Av Izabella - 19 november 2011 22:46

Ja så här såg de ju ut för 2 respektive 1 timma sedan

 



Och nu ser de ut så här

 


Jag har nu fått nästan 10 till läsare på 2 timmar låter de lite??

Inte för mig.. För mig är de jätte mkt


Nej nu tror jag vi lämnar hur måga läsare jag har denna dag

Men kom ihåg vill du ha flera läsare klicka då här

Av Izabella - 19 november 2011 21:49

För en timma sedan så de ut så här i besöksstatistiken



Nu en timma senare ser de ut så här



Inte mkt att hurra för kanske men de kommer


Vill du oxå ha flera läsare till din blogg? Klicka här



Kommer kanske en till uppdatering om läsare idag om ca 1 timma så får ni se hur de kan se ut   

Av Izabella - 19 november 2011 18:04



Nej ingen skillnad och ingen berg och dalbanna heller 


Känner att detta inte kommer bli bra om jag ska sitta här och vissa er hur mkt ni har kollat på min blogg 

Men men de är faktiskt lite kul tycker jag. För nu får ju i också lite mera koll på hur måga som kollar på denna blogg förut du...

Hoppas oxå att jag snart kan lägga upp statistiken över kommentarerna oxå men de är inget att bry sig om än. Är ju bara någon kommentar ibland.


Nej men nu har ni fått sett skillanden över Oktober och November 2011 Rött/blått på vitt

Av Izabella - 19 november 2011 17:00



Ja så här ser min besöksstatiskt ut...

De är lixom berg och dalbanna men som tur är har inte dalbannan gått ner till 0 ännu 

Men de är ju 10 dagar kvar och då kan de säkert bli en dag med 0 besökare


   


Skillnad eller???

20112010

Jag kan bara säga att jag vill att de ska se ut som 2011 om inte lite bättre


Av Izabella - 19 november 2011 12:59

Gud vad jag saknar Andra Avenyn......
Och dum som jag är sitter jag och kollar på de på datan....


 


                                                                     

Presentation


Mitt namn är Izabella jag är 19 år och här bloggar jag om nästan allt möjligt har inget speciellt jag bloggar om

Fråga mig

12 besvarade frågor

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dan
 En gång om dan
 Typ varannan dag
 4-5 gånger i veckan
 En gång i veckan
 En gång varannan månad
 Typ bara en gång i månaden
 Bara just för jag jag har tråkigt
 Sällan din blogg sugger ju
 De här är första gången

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag föddes för....


Ovido - Quiz & Flashcards